Известие

Collapse
No announcement yet.

Отстраняване на паразитните шумове в купето на 147

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Отстраняване на паразитните шумове в купето на 147

    Здравейте, колеги!
    Тези дни съм решил да се опитам да отстраня някои дразнещи шумове от панелите в купето. Става въпрос за разни поскърцвания от пластмаса триеща се в друга, потропване от незакачена щипка и т.н. Също така много ми скърца подлакътникът, но за него нямам идея как да подходя, защото той в нищо не се допира, а просто си скърца.
    Имам няколко въпроса. Първо един по общ: ако някой се е захващал с подобна задача, нека сподели какво е правил, как и най-вече има ли резултат.
    А сега по-конкретно:
    колата е с 3 врати и не знам точно как да сваля задните панели.
    Как да сваля щипката на първата снимка (пробвах с въртене и умерено дърпане, но не се получи) и как да сваля колана от втората снимка.
    Целта да сваля щипката е, за да демонтирам седалката, мисля, че може да се мине и без това, но така ще е по-удобно за работа.
    И не на последно място, има ли завеси за задните места, като сваля панела да не направя някоя беля.
    Ако е твърде много играчка казвайте от сега да се отказвам докато е време
    Attached Files

  • #2
    Тегаво е това начинание при 2-вратките И при мен интериора (особено някъде от зад) поскръцва, след като сложих спортно окачване и 17-ки За сега стискам зъби и карам с по-силна музика...

    Иначе довечера или утре ще ти кача снимки как се сваля кората и седалките
    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

    FIAT Coupe 16VT
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

    Comment


    • #3
      Здравей колега,
      аз съм със 156 Спортвагон и имах подобни проблеми на твоите. Не зная дали със сигурност щипките са идентични, но ще споделя опита си.
      При мен основните шумове идваха от 5-тата врата. Като карах по по - неравен паваж имах чувството, че всичко в купето дрънчи и това ме влудяваше.
      Оказа се, че незнайно по каква причина вратата е разтапицирана. Уж отвътре всичко е наред - имам предвид не е изчуквана, грунда е като оригиналния на цвят, да кажеш, че е сменяна. Всички щипки, които се вадят просто със силно дърпане, бяха изпочупени, което обяснява нещата. Бях принуден на горната част от кората да сложа 2 допълнителни рапидки, за да компенсирам липсата на щипки, защото и основите за тях на кората също са счупени и смяната на щипки на практика е невъзможна. Резултат определено има. Сега няма шум от "изпадащи в резонанс пластмаси" и прискърцване, като самосвал няма.
      Другото нещо, което "озвучаваше" купето беше централният въздуховод. Пролетта го свалях заради разни простотии, които бяха направили тези, които ми слагаха музиката и си беше чисто нов. Сега се беше разпаднал. Той е от две части: горна и долна. Съединени са с винтове, които се бяха изкъртили. Просто пластмасата явно е прегоряла, а и тя непрекъснато е на слънце.
      Иначе щипката, която си снимал се сваля с дърпане, а на колана трябва първо да свалиш капачката на болта - най - отгоре. Но според мен от мокета няма как да има шумове.
      Поздрави !
      sigpic

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от giliev Покажи съобщение
        Иначе щипката, която си снимал се сваля с дърпане, а на колана трябва първо да свалиш капачката на болта - най - отгоре. Но според мен от мокета няма как да има шумове.
        Поздрави !
        Няма как да тропа от мокета, но трябва да сваля колана, за да сваля панела.
        Иначе на мен третата врата в момента даже й е свалена пластмасата, тъй че там няма проблеми. Затегнах всичко по вратата на багажника (пластмаси, трети стоп, ключалка).
        Иначе едно по едно ги премахвам тропанията, но все остават. Досега съм уплатнил жабката, вратичката под волана (при бушоните), резервната гума и по коланите на задната седалка разни потропвания. Лошото е, че още има и то неясно точно от къде, а и подлакътникът много скърца. В една тема бях, чел за някакъв спрей, с който един колега пръска пластмасите, но не разбрах какъв е (за табло/силиконов ) Ако премахна скърцането на подлакътника нивото на шума ще спадне с 50%

        Comment


        • #5
          Скърца и от зад тавана, точно където е еър бега тип завеса...
          Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

          FIAT Coupe 16VT
          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
            Скърца и от зад тавана, точно където е еър бега тип завеса...
            Аз покрай еърбезите много не смея да пипам..., но ще огледам утре дали не мога да подложа тук таме нещо.

            Comment


            • #7
              Здравейте, колеги!
              Току що премахнах скърцането в подлакътника. Много съм доволен. Като се отвори капачето има 2 винта, свалят се, след това се разширяват пластмасите при оста и вътрешната част на подлакътника излиза. След като го свалих го облепих почти целия с левкопласт, също и под металната пластина, за да не трака. Сгобих го отново и сега е съвсем различно. Остана едно малко скърцане като се облегна, но това си е от пластмасата на капака. Важното е, че вече не скърца в движение

              Comment


              • #8
                Ето ти един много полезен клип, на който е показано как се махат седалките :

                http://www.youtube.com/watch?v=9mZE72TpggA
                Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                FIAT Coupe 16VT
                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                Comment


                • #9
                  Я да питам аз тука, мен са ми се разтракали огледалата(тея пластмасовите, които ги пазят).Долу има три болта за стягане, ама и стегнати пак има леко движение...а ако ги натегна повече-ще ги скърша....а вътре пък при мен е само 1 болт?!някой друг да му тракат тея (избяга ми думата)?
                  156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                  OEM & Ventura Garage
                  http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                  Comment


                  • #10
                    Оказва се, че закопчалката на колана на шофьорската седалка издава неописуемо дразнещо скърцане :S Не е от триене в седалката, а от напрежение в самата пластмаса при закопчан колан. Някой може да каже, че се вманиячавам, но наистина много ме дразни. Опитах се да го разглобя, но забелязах, че болтът, който държи закопчалката е дълъг и няма как да излезне, ако не сваля седалката, което за сега ще си спестя. Мислех даже да го разменя с това до шофьора, че така поне като карам сам няма да скърца , но са различни...
                    Чудя се, ако го разглобя и смажа дали ще се промени, иначе може да купя такова втора употреба, но няма гаранция, че и то няма да се е изпекло и да скърцори.
                    Иначе забелязах, че е срязан кабелът, който отива в закопчалката и предполагам затова не ми свети лампата за незакопчан колан. Бих го вързал отново, но и двата кабела са черни и няма как да разбера, кой с кой трябва да свържа. Какво ще стане, ако ги обърна? И въобще, ще работи ли системата ако възстановя връзката, защото поне в моята представа, като е срязан кабела, все едно не е сложен колана, или?
                    Last edited by Conqueror; d.m.y г., 16:48.

                    Comment

                    Working...
                    X